Західні компанії забезпечили покриття страхових ризиків для 10 танкерів, які цього року вирушили з росії до Азії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Економічну правду.

Група західних страхових компаній забезпечила покриття ризиків для танкерів з російською нафтою після того, як G7 встановили обмеження цін.

П'ять страхових компаній, зокрема American Club, West of England зі штаб-квартирою в Люксембурзі та норвезька Gard, забезпечили покриття для 10 танкерів, які цього року вирушили з рф до Азії.

Обмеження, запроваджене G7 та їхніми союзниками, щоб зменшити здатність росії фінансувати війну, дозволяє західним страховикам і суднам брати участь у торгівлі російською нафтою лише в тому випадку, якщо нафта продається за ціною нижче 60 доларів за барель.

Зазначається, що росія, яка заборонила своїм компаніям дотримуватися встановленої ціни, продавала цього року флагманську нафту марки Urals у балтійських портах в середньому 69,4 доларів за барель.

American Club і West of England застрахували два судна - Gioiosa та Orion I, які на початку 2024 року взяли на борт нафту від російської компанії "Роснєфть" у російській Балтиці й відпливли до Китаю.

American Club заявила, що не мала доступу до інформації про ціну за нафту під час надання покриття для танкера Gioiosa. 

У Gard повідомили, що покладалися на підтвердження цінового обмеження, а також перевіряли додаткові джерела даних та інформації. Обидві компанії спрямували додаткові запитання стосовно обмеження до Міжнародної групи (IG) клубів P&I, яка забезпечує страхування 90% світового флоту.

Страховики заявили, що вони покладаються на атестаційні листи від учасників торгівлі про те, що вся робота була законною і відповідала західним санкціям.