Литовська вантажна залізнична компанія LTG Cargo з 1 січня 2025 року поступово ліквідує парк вагонів і замінить його на приватний парк, що складається з 6 тисяч одиниць, керованих LTG Cargo.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію підприємства.
Приватний парк LTG Cargo використовуватиметься двома способами: передача вагонів у довгострокову оренду та надання вагонів для разових послуг. В останньому випадку близько 10% існуючого приватного парку буде виділено до так званого резервного парку.
Компанія ставить завдання здійснювати більшу кількість перевезень вагонами, взятими в довгострокову оренду, що дозволить клієнтам забезпечити необхідну кількість вагонів незалежно від сезонності, а також вибрати термін договору оренди, що найбільше підходить для них.
Планується, що більшість вантажів, що перевозяться Литовськими залізницями, перевозитиметься у вагонах, взятих у довгострокову оренду. Для цього буде виділено 90% приватного парку LTG Cargo. Використання орендованого парку дозволить збільшити оборот вагонів - та сама кількість вагонів, переданих клієнту, дозволить перевозити більший обсяг вантажів.
LTG Cargo візьме на себе капітальний чи плановий ремонт як вагонів, що знаходяться у клієнтів у довгостроковій оренді, так і резервного парку для разових послуг.
Ці зміни стосуються лише парку вагонів, що знаходяться в управлінні LTG Cargo. Вагони, які перебувають у спільному користуванні залізничних адміністрацій інших країн, продовжуватимуть працювати на литовській залізничній мережі.