Управління з питань реклами КМДА остаточно виграло справу у Верховному Суді щодо недопущення продовження строку дії погоджень на рекламні засоби на мостах. Йдеться про 54 конструкції окремого суб’єкта господарювання.

Як пише ЦТС, про це повідомили у КМДА.

"Територія транспортних розв’язок - це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Завдяки роботі юристів Управління з питань реклами та суддів, які розглядали справу, не допущено продовження строку дії документів на розміщення конструкцій суб’єкта господарювання у непередбачених для цього місцях. Мета правил - зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка перешкоджає безпеці. Місто чітко дотримується норм і не здійснювало демонтаж конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії у нас така ж чітка позиція - на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані", - повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук. 

Майже всі конструкції з мостів на транспортних розв’язках уже демонтовані, і відповідні роботи тривають.

Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон, а також розширення нульової зони, тобто тієї, де реклама не може розміщуватись. До нульової зони віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.