До бразильського міста Сан-Паулу доставлено перший із 14 замовлених монорейкових поїздів для лінії 17 (Gold) мережі метрополітену.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Другий поїзд має з'явитися в Бразилії наприкінці року, решта виробник - китайська компанія BYD поставить протягом 2025 року.

Невдовзі розпочнеться процес тестування потягу для отримання сертифікату безпеки та допуску до експлуатації.

На автоматизованій лінії 17 буде застосовано систему управління рухом поїздів по радіоканалу (CBTC).

П'ятивагонний поїзд розрахований на перевезення 616 пасажирів, з яких 114 зможуть їхати сидячи, також передбачено місця для осіб з обмеженою мобільністю.

Усі вагони мають ширину 3,2 м. Довжина першого та останнього вагонів дорівнює 13,5 м, проміжних - 10 м. Загальна довжина поїзда з урахуванням чотирьох міжвагонних переходів становить 60,8 м. Усі вагони оснащені двома дверима з кожного боку завширшки по 1,6 м.

Монорейковий поїзд пересувається бетонною несучою структурою шириною 800 мм. Поїзд розвиває швидкість до 80 км/год, живлячись постійним струмом напругою 750 В.

Він також оснащений акумуляторними батареями, що дозволить продовжити рух до наступної зупинки у разі відключення основного джерела.

Введення в експлуатацію лінії 17 протяжністю 17,7 км намічено на червень 2026 року, вона стане першою монорейковою лінією мережі метро Сан-Паулу.