На виставці та конференції Rail Business Days, що проходила у чеській Остраві з 11 по 13, компанія Škoda Group представила перший контактно-акумуляторний одноповерховий поїзд сімейства RegioPanter.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Такі поїзди будуть експлуатуватися в Моравсько-Сілезькому краї Чехії. В режимі живлення від тягових акумуляторів вони мають дальність ходу 80 км.

Вони призначені для заміни дизель-поїздів, що курсують регіональними маршрутами з неелектрифікованими ділянками.

Двохвагонний контактно-акумуляторний поїзд RegioPanter має знижений рівень підлоги. Три модулі тягових акумуляторних батарей розміщені на дахах вагонів.

Довжина поїзда складає 52,9 м, ширина - 2820 мм, висота - 4260 мм. Потяг оснащений чотирма тяговими двигунами потужністю 340 кВт кожен. У ньому є 140 місць для сидіння, зокрема вісім місць першого класу. Загальна місткість - 323 чол.

Передбачені зони для двох інвалідних крісел, дев'яти велосипедів та чотирьох дитячих візків. До складу бортового обладнання входять також система відеоспостереження, європейська система керування рухом поїздів ETCS.

Під час руху під контактною мережею постійного струму напругою 3 кВ або змінного напругою 25 кВ максимальна швидкість поїзда становить 160 км/год, живлення від тягових акумуляторів - 120 км/год.

Škoda Group займалася розробкою контактно-акумуляторного потягу протягом кількох років, спираючись на свій досвід виробництва рухомого складу інших типів із тяговими акумуляторами.

n2407087-2

n2407087-1