У київському метрополітені збільшилися інтервали руху поїздів. В пікові години інтервали між поїздами становитимуть орієнтовно 3-4 хвилини, а міжпікові - 6:00-6:30 хвилин, пише ЦТС.
Інтервали вихідного дня залишаються без змін, час очікування поїзда складатиме 6-7 хвилин.
4 червня, в.о. начальника КП "Київський метрополітен" Віктор Вигівський повідомив, що після зменшення парності поїздів критичної ситуації не спостерігається. Разом з цим він зазначив, що дійсно збільшилася кількість пасажирів у вагонах.
Вигівський навів статистичні дані щодо пасажиропотоку. Так, за його словами, починаючи з періоду введення ковідного карантину кількість осіб, які користуються підземкою, зменшилася. До карантину пасажиропотік становив близько 1,5 млн осіб на добу, перед введенням воєнного стану - 1 млн осіб на добу, зараз цей показник становить до 750 тис. осіб за добу.
Раніше у метрополітені заявили про дефіцит кадрів на підприємстві. У зв’язку з посиленням мобілізації та не вирішеними питаннями бронювання працівників, критично необхідних для організації перевізного процесу, в КП "Київський метрополітен" утворився дефіцит машиністів поїздів.
Як розповів один з машиністів метрополітену, з 1 червня буде зменшено парність поїздів. "На даний час у нас 22 пари працюють, а буде 18. Мінус 4 пари - це мінус 8 составів", - повідомив автор відео про ситуацію на Сирецько-Печерській лінії.
Зменшення кількості поїздів на лініях, за його твердженням, пов’язано з нестачею машиністів, адже "ніхто на підприємстві бронюванням не займається". "І це я розповів тільки про машиністів поїздів. В інших службах метро також все дуже плачевно", - зауважив працівник.