У зв’язку з посиленням мобілізації та не вирішеними питаннями бронювання працівників, критично необхідних для організації перевізного процесу, в КП "Київський метрополітен" утворюється дефіцит машиністів поїздів.

Як пише ЦТС, про таку ситуацію йдеться у відео, опублікованому на сторінці Київська транспортна спільнота у Facebook. Як розповів один з машиністів метрополітену, з 1 червня буде зменшено парність поїздів. "На даний час у нас 22 пари працюють, а буде 18. Мінус 4 пари - це мінус 8 составів", - повідомив автор відео про ситуацію на Сирецько-Печерській лінії.

Зменшення кількості поїздів на лініях, за його твердженням, пов’язано з нестачею машиністів, адже "ніхто на підприємстві бронюванням не займається". "І це я розповів тільки про машиністів поїздів. В інших службах метро також все дуже плачевно", - зауважив працівник.

Додамо, що напередодні один з журналістів, з яким співпрацює ЦТС, проходив ВЛК у Києві та під час цього поспілкувався там з працівником КП "Київський метрополітен". Той підтвердив, що ситуація з персоналом на підприємстві дійсно складна. "Бронюванням ніхто не займається. Деяких монтерів колії та машиністів вже мобілізували. Людей катастрофічно не вистачає, але їх стає все менше. Хтось сам йде до ТЦК, когось мобілізують", - сказав співрозмовник.

Раніше ЦТС писав, що "Укрзалізниця" попросила уряд дозволити бронювати всіх критично важливих для перевізного процесу працівників, адже за цими посадами вже є дефіцит. 

Читайте також Кадрова криза: Як війна та мобілізація посилюють нестачу працівників громадського транспорту