Авіакомпанія All Nippon Airways (ANA), яка вже понад чотири роки експлуатує на далекомагістральних рейсах Boeing 787-10 Dreamliner, тепер літатиме на подібних повітряних суднах і всередині Японії.

Але для внутрішніх рейсів перевізник вирішив значно збільшити місткість салонів літаків.

Як пише ЦТС, зазвичай подовжена версія Dreamliner - Boeing 787-10 - має конфігурацію, яка дозволяє вміщати 300-330 пасажирів. На далекомагістральних рейсах ANA використовує літаки місткістю 294 пасажири. А от на внутрішніх рейсах у літаках такого ж розміру розмістили 429 сидінь. І це рекорд для лайнерів даного типу. Раніше він належав сінгапурському лоукостеру Scoot з 385 місцями в Boeing 787-9.

Screenshot - 19_04_2024 , 11_35_27

В подальших планах ANA - поставити на деякі внутрішні маршрути Дрімлайнери місткістю 510 пасажирів.

Поки ж нинішній рекордсмен має 28 місця в бізнес-класі та 401 в економічному класі. Крісла розташовані за схемою 3+3+3. Кожне крісло оснащене дисплеєм бортового розважального терміналу.

Screenshot - 19_04_2024 , 11_34_55

Першим напрямком, де експлуатуються дані літаки став маршрут Токіо-Саппоро.

Зазначимо, що світові авіакомпанії вже не перший рік намагаються оптимізувати кількість пасажирських місць в літаках, вдаючись іноді до досить курйозних способів. Так, італійський розробник Aviointeriors в 2018 році презентував дивні сидіння для літаків, користуватися якими пасажири мали б майже стоячи. Тоді ж ультратонкі крісла представив розробник з Німеччини.

В 2017 році лоукостер VivaColombia висував ідею перевезень пасажирів на напівстоячих "сидіннях". А Ryanair пропонував перевозити пасажирів стоячи ще в 2010 році.

Screenshot - 19_04_2024 , 11_35_53

Screenshot - 19_04_2024 , 11_34_11