Оператор інфраструктури залізниць Франції SNCF Réseau уклав чотири контракти загальною вартістю 1,8 млрд євро за чотирма лотами, розрахованими на 7 років, що включають роботи з оновлення верхньої будови колії на магістральних лініях, а також заміну стрілочних переводів і баласту на високошвидкісних магістралях.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Тендер є одним з найбільших з тих, що будь-коли проводилися в цій сфері, і свідчить про взятий французьким урядом курс на збільшення інвестицій у залізничну інфраструктуру.
Названі наступні переможці лотів: лот 1 - консорціум Eiffage/Captrain (заміна стрілочних переводів на ВШМ); лот 2 - спільне підприємство Colas Rail/TSO (заміна баласту на ВШМ); лот 3 - компанія ETF (заміна верхньої будови колії на ділянках з інтенсивним рухом); лот 4 - консорціум Eiffage/Captrain (заміна верхньої будови шляху на решті мережі).
Роботи будуть проводитись у нічний час за участю 400 працівників.
Локомотиви надасть Captrain, а дорожню техніку - Eiffage. Контракт по лоту 3 оцінюється приблизно в 700 млн євро і передбачає оновлення понад 800 км колії на всій мережі залізниць Франції до кінця 2030 року.
Нині середній вік компонентів залізничної інфраструктури мови у Франції становить близько 30 років.
Уряд країни щорічно інвестує 1,5 млрд євро у її відновлення та модернізацію. У 2024 році на ці цілі SNCF Réseau спрямовує 3,2 млрд євро.