Частка MSC на глобальному контейнерному ринку нині становить 19,9%.
Як пише ЦТС, про це повідомляє Splash із посиланням на дані Alphaliner.
У 2025 році MSC та Maersk розірвали своє 10-річне партнерство в альянсі 2M. В останні роки ці компанії розвивалися зовсім по-різному - MSC накопичив історично високий обсяг тоннажу як за рахунок новобудов, так і за рахунок купівлі суден на вторинному ринку, а Maersk в той же час реалізовував свою так звану стратегію логістичного інтегратора.
Провізні потужності як MSC, так і Maersk були в діапазоні від 4 млн до 4,4 млн TEU. Однак MSC вдалося вирватися вперед і обігнати датського перевізника, стати першою лінією в історії ринку контейнерних перевезень, провізні потужності яких подолали позначку в 6 млн TEU.
"У січні 2022 року MSC усунув Maersk з першого місця в рейтингу глобальних контейнерних ліній, яке він займав протягом 25 років. Якщо взяти до уваги портфель замовлень, то французька CMA CGM тепер має більше, ніж Maersk", - уточнюють в Alphaliner.
"Найважливішим у цьому лідерстві є те, що MSC досяг такого становища виключно за рахунок свого органічного зростання. Решта великих контейнерних ліній досягла свого масштабу за рахунок придбань. Це ознака того, що MSC, ймовірно, ще не завершив свого зростання", - резюмували у консалтинговій компанії Vespucci Maritime.