Китайська компанія China Rail Construction Group (CRCG) представила унікальний тунелепрохідницький комплекс Dinghai, призначений для спорудження найдовшого в країні підводного тунелю на високошвидкісній магістралі Нінбо-Чжоушань, що будується.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Тунель поєднає місто Нінбо на материковій частині Китаю з островом Цзіньтан.

Новий комплекс масою 4350 т (у 8 разів перевищує масу звичайних гірничопрохідних щитів) має діаметр 14,6 м, що робить його одним із найбільших тунелепрохідницьких комплексів для підводних робіт у світі.

Dinghai має прокласти двотрубний тунель завдовжки 16,2 км із максимальною глибиною залягання 76 м.

З машинобудівного підприємства у місті Чанша (провінція Хунань) до місця будівництва його доставлять морем на відстань 1000 км у розібраному вигляді.

Великі розміри комплексу обумовлені необхідністю розробляти ґрунти високої твердості за умов інтенсивного судноплавства над місцем робіт.

Близько 90% магістрал Нінбо-Чжоушань загальною довжиною майже 77 км пройде 36 мостами і 17 тунелями. Ввести магістраль в експлуатацію планується у 2026 році.

116933244_e778cfa0-8484-4e75-b376-9695872d12b8

116933244_42ea2375-3817-4fad-ad72-74ab25a50903

116933244_f58bc13e-af0f-4648-8850-3b6c6662c822

116933244_ef4c184f-c8f5-4a0e-8587-9ee2f1108e55