Залізниці Німеччини (Deutsche Bahn) оголосили тендер на розробку, виготовлення, отримання допуску до експлуатації та постачання високошвидкісних поїздів нового покоління. За підсумками тендеру буде укладено рамковий договір, відповідно до якого DB придбають до 95 поїздів із першим твердим замовленням 33 одиниці.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Згідно з умовами тендеру, Deutsche Bahn мають отримати розраховані на швидкість не менше 300 км/год одноповерхові поїзди довжиною не більше 400 м та місткістю приблизно 944 місця. Повинна бути передбачена можливість безбар'єрної посадки з платформ висотою 760 мм, щонайменше, через шість дверей з кожної сторони поїзда.

Пропозиції від претендентів прийматимуться до 2 лютого 2024 року.

Спочатку пройде кваліфікаційний етап, за підсумками якого сформують шорт-лист максимум із трьох претендентів.

Підбити підсумки конкурсу планують на початку 2025 року.

Два прототипи поїзда мають бути передані DB для експлуатаційних випробувань у 2031 році. З 2032 по 2034 рік щорічно поставлятиметься по 14 поїздів. Вони замінять експлуатовані високошвидкісні експреси ICE 1 і ICE 3.

Важливою умовою стане активна співпраця DB та переможця тендеру у розробці поїзда нового покоління, особливо в тих випадках, коли представлені на ринку технічні рішення не повністю задовольняють запити DB.

Технічні вимоги DB до поїзда нового покоління сформовані з урахуванням результатів роботи компаній Alstom та Siemens щодо формування незалежно одна від одної концепцій перспективного високошвидкісного поїзда. Відповідні контракти були підписані з цими компаніями у 2022 році.