CMA CGM вперше після пандемії почала утилізувати контейнеровози. Так, перевізник відправив на злам фідерний контейнеровоз CMA CGM Tanger 2003 року будівництва та місткістю 1,1 тис. TEU. Судно належало марокканській "дочці" CMA CGM - Compagnie Marocaine de Navigation.
Про це пише ЦТС з посиланням на Container News.
За якою ціною продали на утилізацію CMA CGM Tanger - невідомо. Судно перероблять у Туреччині.
Зазначається, що судові брокери та покупці за готівку заявляють, що темп утилізації контейнеровозів залишається повільним, можливо, тому, що судновласники ще мають значні грошові запаси та резерви, накопичені на піку ринку під час пандемії, і вони можуть собі дозволити підтримувати роботу старих суден.
Проте, за даними Global Marketing Systems, ціна на переробку суден на суднообробних верфях Туреччини зростає і становить зараз 325 доларів за тонну - на 5 доларів вище, ніж минулого тижня.
Якщо враховувати, що дедвейт CMA CGM Tanger складає 5,2 тис. тонн, можна припустити, що ціна продажу склала 1,7 млн доларів.