Тег: CMA CGM
Закриття угоди очікується у першій половині 2026 року за узгодженням з регулюючими органами.
Французи робитимуть це спільно з Red Sea Gateway Terminal Company, одним із акціонерів якої є COSCO.
Операційний прибуток EBITDA від судноплавних операцій з контейнерами скоротився на 20% до рівня роком раніше.
Протягом останніх 16 років провізні потужності контейнерного флоту CMA CGM збільшилися в 4 рази.
Контейнерообіг терміналу складатиме 1,9 млн TEU на рік.
Компанія інвестує у розвиток порту близько 260 млн доларів.
October Dry Port - перший сухий порт у Єгипті.
Майбутня угода стосується вантажних операцій із збереженням бренду Air Belgium, а також передбачає придбання чотирьох літаків.
На сервісі будуть задіяні два судна місткістю 1118 TEU і 1550 TEU.
Перевізник єдиний із глобальних судноплавних компаній, чиї судна продовжують ходити у Червоному морі.
Термінал зможе приймати найбільші у світі контейнеровози.
Очікується, що закриття угоди відбудеться у І кварталі 2025 року за умови отримання схвалення відповідних бразильських органів влади.
Постачання першого літака заплановано на літо.
ЦТС повертається до рубрики "Інфраструктурна розмова", де інтерв’ю бере не журналіст, а професіонал з галузевою експертизою. Цього разу обговорюємо проблематику контейнерних перевезень.
На щотижневому сервісі буде задіяно два контейнеровози.
Рішення прийматиметься у кожному конкретному випадку по кожному конкретному судну.
Це найбільше придбання CMA CGM із 1978 року.
Довжина судна становить 200 м, місткість - 7 тис. автомобілів.
Зокрема, це перший контейнеровоз у флоті компанії з надбудовою в передній частині.
Якщо випробування модернізованих контейнеровозів пройдуть успішно, на конверсію під роботу на метанолі підуть до десяти суден CMA CGM.
