Тег: CMA CGM
Перевізник єдиний із глобальних судноплавних компаній, чиї судна продовжують ходити у Червоному морі.
Термінал зможе приймати найбільші у світі контейнеровози.
Очікується, що закриття угоди відбудеться у І кварталі 2025 року за умови отримання схвалення відповідних бразильських органів влади.
Постачання першого літака заплановано на літо.
ЦТС повертається до рубрики "Інфраструктурна розмова", де інтерв’ю бере не журналіст, а професіонал з галузевою експертизою. Цього разу обговорюємо проблематику контейнерних перевезень.
На щотижневому сервісі буде задіяно два контейнеровози.
Рішення прийматиметься у кожному конкретному випадку по кожному конкретному судну.
Це найбільше придбання CMA CGM із 1978 року.
Довжина судна становить 200 м, місткість - 7 тис. автомобілів.
Зокрема, це перший контейнеровоз у флоті компанії з надбудовою в передній частині.
Якщо випробування модернізованих контейнеровозів пройдуть успішно, на конверсію під роботу на метанолі підуть до десяти суден CMA CGM.
Сума угоди складає 719 млн доларів.
Перевізник відправив на злам фідерний контейнеровоз CMA CGM Tanger 2003 року будівництва та місткістю 1,1 тис. TEU.
Компанія має намір збільшити пропускну спроможність терміналів більш ніж на 50% протягом наступних 10 років.
CSP Iberian Bilbao - найбільший в Іспанії логістичний хаб, CSP Valencia є один з найбільших контейнерних терміналів країни.
Нове залізничне сполучення дозволить CMA CGM силами оператора Continental Rail обслуговувати одержувачів у 16 пунктах призначення в Іспанії.
Компанія повертається на ринок пасажирських перевезень.
Приєднання цієї замовленої місткості до флоту, що оперується групою на сьогоднішній день, збільшить його місткість до понад 4,61 млн TEU.
Судна бути здані в експлуатацію з кінця 2025 до 2027 року.
Експерти зазначають, що угода за 1 євро - це плата за можливість швидкого виходу з російського активу.