Тег: CMA CGM
Перевізник відправив на злам фідерний контейнеровоз CMA CGM Tanger 2003 року будівництва та місткістю 1,1 тис. TEU.
Компанія має намір збільшити пропускну спроможність терміналів більш ніж на 50% протягом наступних 10 років.
CSP Iberian Bilbao - найбільший в Іспанії логістичний хаб, CSP Valencia є один з найбільших контейнерних терміналів країни.
Нове залізничне сполучення дозволить CMA CGM силами оператора Continental Rail обслуговувати одержувачів у 16 пунктах призначення в Іспанії.
Компанія повертається на ринок пасажирських перевезень.
Приєднання цієї замовленої місткості до флоту, що оперується групою на сьогоднішній день, збільшить його місткість до понад 4,61 млн TEU.
Судна бути здані в експлуатацію з кінця 2025 до 2027 року.
Експерти зазначають, що угода за 1 євро - це плата за можливість швидкого виходу з російського активу.
Сума угоди складає 5 млрд євро.
Угода вже схвалена регулюючими органами.
Контракт укладено на три роки.
Контейнерний перевізник хоче повернутися на ринок пасажирських перевезень через 11 років після продажу власної круїзної компанії Compagnie du Ponant.
Таким чином CMA CGM став третім найбільшим акціонером авіакомпанії після урядів Франції та Нідерландів.
Крім того, CMA CGM Air Cargo оголосив про замовлення ще двох таких літаків.
Вони працюватимуть у тому числі і на метанолі.
Партнерство, заключаемое на 10 лет, предусматривает объединение провозных емкостей двух компаний в сфере авиаперевозок и их совместное использование.
Стоимость сделки оценивается в 2,3 млрд долларов.
В компании говорят, что новые самолеты обеспечат группе гибкость в рамках растущей сети авиаперевозок.
400-метровое судно получило название CMA CGM Montmartre.
Первые перелеты будут выполнены по маршруту Льеж-Чикаго.