Цього року MSC продала на злам 15 контейнеровозів сумарною місткістю 40 тис. TEU, що перевищує провізні потужності 37-го за величиною контейнерного перевізника Yangpu Newnew Shipping, повідомляє Global Marketing Systems (GMS), найбільший у світі покупець суден на злам, пише ЦТС.
Нещодавно на утилізацію були продані контейнеровози MSC Denisse будівництва 1988 року та MSC Levina будівництва 1989 року і кожен місткістю 2,9 тис. TEU.
За інформацією GMS, за перше судно MSC отримала 7,26 млн доларів, або 565 за тонну, при цьому 400 тонн суднового палива, що залишилося, були включені в продаж з гарантією його подальшої переробки відповідно до вимог Гонконгської конвенції.
"На тлі сталого попиту на металобрухт в Індії та складних умов контейнерних перевезень на переробку йтиме дедалі більше контейнеровозів", - зазначає GMS.
У той же час, за даними Linerlytica, MSC нещодавно придбала контейнеровоз Northern Magnitude місткістю майже 7 тис. TEU будівництва 2003 року, який був перейменований в MSC Magnitude VII. Судно було куплено у німецького постачальника тоннажу Northern Shipping Holding за 17,5 млн доларів.
"Немолодий вік MSC Magnitude VII не зупинив MSC. Тим більше, що перевізник має рекордний прибуток - за останні три роки це 63 млрд євро. Перешкодою для нових придбань не є і той факт, що вісім контейнеровозів MSC місткістю 13-24 тис. TEU, включно з новобудовами, простоюють", - додали у GMS.
Загалом із серпня 2022 року на тлі рекордних фрахтових ставок MSC придбала 311 контейнеровозів.