На Північний гірничо-збагачувальний комбінат після капітального ремонту повернувся оновлений двосекційний магістральний тепловоз 2ТЕ10М. Інвестиції в реконструкцію залізничної техніки склали понад 102 млн грн.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії "Метінвест".
Тягову машину на модернизацию в Латвію відправили ще до повномасштабної війни. Оновлення обладнання включало й встановлення нового дизеля від англо-бельгійського виробника "АВС".
На підприємстві руду з кар'єрів на фабрику перевозять тепловози моделі 2ТЕ10М, середній вік яких становить 35 років. Більшість з них має перепробіг після ремонтів. Однак, для проведення локального капітального ремонту тепловозів цієї серії на підприємстві немає ТМЦ.
"Основна проблема при капремонті ТЕ10 - дизель Д100. Його виробництво в Україні вкрай обмежене, а постачання комплектувальних неможливе. Якщо системи управління, електрообладнання, системи охолодження, ходову систему, гальмівну ще можна ремонтувати в Україні, то сам дизель, масляну систему - ні. Тому комбінат звертається до заводів, які мають досвід ремоторизації цієї серії тепловозів із залученням європейського обладнання", - розповів головний спеціаліст з ремонту транспортного обладнання ПівнГЗК Дмитро Литвинов.
Наразі триває обкатка тепловоза. Дослідні поїздки почнуться з цього тижня.
Зазначається, що потреба в наступному капремонті за належної експлуатації локомотива з’явиться не раніше 10 років, а це - 48 000 мотогодин.