18 жовтня до портів Великої Одеси тимчасовим чорноморським коридором, оголошеним Україною, прямує два судна.

Як пише ЦТС, це балкери AKSON SARA дедвейтом 33 тис. тонн та LOLO GATE дедвейтом 27,3 тис. тонн.

На вихід із портів йде балкер DSM EVERTON, який зайшов до одного з українських портів 5 жовтня.

Нагадаємо, вчора, 17 жовтня, з одеських портів для проходження тимчасовим чорноморським коридором, оголошеним Україною, вийшли чотири судна: Bull, Ramus, Bahar K та балкер Majesty.  

Раніше ЦТС писав, що компанія "Метінвест" закликала перетворити тимчасовий коридор для експорту української продукції морем на постійний. Загалом після виходу з українських портів перших суден із зерном і металом з'явився обережний оптимізм щодо можливості повноцінного відновлення експорту. Однак за словами генерального директора групи "Метінвест" Юрія Риженкова, військово-політичне керівництво України та бізнес мають докласти додаткових зусиль, щоб тимчасовий коридор став повноцінним маршрутом.

Риженков наголошував, що відновлення морського експорту особливо важливе для гірничодобувного сегмента групи, оскільки неможливість вивозити залізорудну сировину (ЗРС) морем змусила компанію значно знизити завантаження ГЗК. Так, до повномасштабного вторгнення рф в Україну в Європу експортували менше за 10% ЗРС, основний обсяг експорту йшов морем до Китаю через порти Великої Одеси - Чорноморськ, Одеса і Південний.

"Сьогодні наші ГЗК завантажені на 35-40%. Комбінати наших колег працюють навіть із меншими показниками. І тут іншого виходу, ніж відкривати порти Великої Одеси, не існує", - підкреслив топменеджер.