Maersk направив запит китайським верфям на будівництво до 15 контейнеровозів місткістю 3,5 тис. TEU, що працюють на метанолі.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Зазначається, що Maersk лідирує на замовлення на будівництво суден на метанолі. У червні перевізник вже уклав контракт на постачання серії контейнеровозів місткістю 9 тис. TEU.

Загалом до 2027 року до флоту Maersk приєднається 25 суден, що працюють на метанолі.

Крім того, запит на будівництво до 10 контейнеровозів місткістю 13 тис. TEU, які працюють як на традиційному паливі, так і на метанолі, надіслав японський перевізник ONE.

Усього ж частка контейнеровозів, які працюватимуть на метанолі, становить 52% усіх контейнеровозів, замовлених цього року.