Причини надзвичайної ситуації на Дегтярівському шляхопроводі, коли при монтажі одна з балок упала та збила кілька інших, вже встановлених, з’ясовує комісія інженерів і технологів підрядника та виробника.
Як пише ЦТС, про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.
"Сподіваємося, що до кінця тижня комісія інженерів і технологів підрядника та виробника з’ясує, чому при монтажі одна з балок на об’єкті реконструкції - Дегтярівському шляхопроводі - впала та збила кілька вже встановлених балок. Роботи, що здійснюються на цьому об’єкті, відносяться до робіт із підвищеною небезпекою. Тому за їх організацію і виконання відповідальність несе виключно підрядна організація. Усунення всіх наслідків буде здійснюватись за рахунок підрядника. Зазначу, що збитків міському бюджету не завдано. Але може дещо зміститися термін виконання робіт. Вартість же самої реконструкції шляхопроводу не збільшиться", - наголосив він.
Кличко зазначив, що переможцем відкритих торгів через систему Prozorro стала компанія RDS. Вона запропонувала найменшу вартість і відповідну кваліфікацію.
Нагадаємо, із 2020 року Дегтярівський шляхопровід перебував у аварійному стані. Щоб запобігти падінню частини аварійного мосту, у 2022 році місто здійснило протиаварійні роботи з демонтажу 4-х деформованих балок прогонової будови.
Уже в поточному році, згідно з розробленим проектом на замовлення КК "Київавтодор, підрядна організація розпочала реконструкцію шляхопроводу у складі транспортної розв’язки.
Зокрема, проект реконструкції передбачає демонтаж існуючого шляхопроводу та влаштування нових конструкцій шляхопроводу (мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти), влаштування нових трамвайних колій, ремонт підземних і надземних комунікацій, а також благоустрій прилеглої території. Передбачені проектом і влаштування велодоріжки на тротуарах та облаштування шляхопроводу засобами безбар’єрного доступу для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Нагадаємо, 30 вересня виконувались роботи з улаштування нових балок прогонової будови. Під час виконання монтажу 7-ї балки прогонової частини у проектне положення вона втратила свою стійкість та впала, зачепивши 6 інших встановлених поруч балок.
Унаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася на будівельному майданчику, травмованих та постраждалих немає. Деталі та причини події, що трапилася, встановлюються із залученням експертних фахівців.