Федеральний уряд Німеччини та залізниці країни (Deutsche Bahn) представили масштабну програму модернізації залізничної інфраструктури, яка має забезпечити досягнення цілей національної транспортної політики у сфері пасажирських та вантажних перевезень.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette
Програма охоплює шість основних пунктів: оздоровлення найбільш завантажених ліній та станцій та їх розвиток з метою формування високоефективної опорної мережі завдовжки 9000 км; збільшення інвестицій у масштабі всієї мережі DB; інфраструктурні заходи щодо підвищення пропускної спроможності з будівництвом нових пунктів обгону, укладанням додаткових стрілочних переводів; цифровизація мережі з масовим розгортанням європейської системи керування рухом поїздів ETCS, яка дозволить збільшити пропускну спроможність на величину до 30%; цілеспрямована реконструкція існуючих та будівництво нових ділянок для усунення вузьких місць та запровадження тактового графіка руху поїздів у масштабі всієї мережі; модернізація станцій та вокзалів по всій Німеччині.
Центральним елементом програми стане комплексна реконструкція 40 ділянок найбільш завантаженої частини мережі до 2030 року.
При цьому одночасно модернізуватимуться станції та вокзали. Для прискорення робіт передбачено закриття ділянок для руху поїздів на кілька місяців.
У 2024 році буде виконано реконструкцію двоколійної залізниці Riedbahn завдовжки близько 70 км, що з'єднує міста Франкфурт-на-Майні та Мангейм.
У 2025 році будуть проведені роботи на лініях Гамбург-Берлін та Еммеріх-Оберхаузен. З 2026 до 2030 рік планується реконструювати від шести до дев'яти ліній щорічно. Протяжність цих ліній становить від 54 до 227 км.
Комплексна реконструкція передбачає оновлення шляхової інфраструктури, штучних споруд, контактної мережі та систем сигналізації та зв'язку.