Відкрите Ro-Ro судно Canopee з гібридною силовою установкою, що буде використовуватися для перевезень елементів ракети-носія Ariane 6 з Європи до космодрому Куру у Французькій Гвіані, отримало вітрила. До кінця серпня триватимуть ходові випробування судна з новим обладнанням.

Як пише ЦТС з посиланням на Autoevolution, інноваційна система вітрил Oceanwings дозволить скоротити споживання палива судном на 30%, що означає понад 3,5 т пального на добу. При цьому економія відбуватиметься без шкоди для швидкості судна.

Щогли мають висоту 36 м, а кожне вітрило площу - 363 кв. м. Кожне вітрило складається з двох "крил" - переднього і заднього. Ці крила можуть повертатися на 360 градусів відносно вітру та одне одного, створюючи вигин, який дозволяє генерувати набагато більше енергії вітру, ніж звичайні вітрила або одноелементні вітрила.

photo_2023-08-25_10-08-28

Судно було побудоване голландською суднобудівною компанією Neptune Marine, його розробили у партнерстві з військово-морським конструкторським бюро VPLP Design. Воно має велику площу палуби та маневреність, а також спеціально розроблену форму корпусу. Вітрила створила французька компанія Ayro.

121-метрове судно передали в есплуатацію наприкінці 2022 року. На початку 2023 року Canopee виконало свій перший комерційний рейс, тоді ще без вітрил.

Раніше ЦТС писав, що компанія Cargill випробовує на судні Pyxis Ocean систему жорстких вітрил WindWings, виготовлених зі сталі та композитного скла.