Китайська China Merchants Jingling Shipyard розпочала будівництво трьох гібридних танкерів, що працюють на метанолі та з використанням вітрової силової установки.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Замовник суден - шведська судноплавна компанія Terntank.

Замовлені у листопаді 2022 року суди належать до серії Hybrid Solution Plus. Очікується, що танкери значно скоротять вуглецевий слід та вплив на навколишнє середовище завдяки двигунам, що працюють на метанолі, вітровій силовій установці, гібридній акумуляторній системі та береговій силовій установці.

Як зазначають у Terntank, гібридні танкери розроблені на основі попередніх суден серії AVIC, з додатковими інноваційними технологіями щодо зниження впливу на довкілля.

"На суднах серії AVIC ми досягли скорочення викидів CO2 на 40%, використання вітрової силової установки дозволить зменшити їх обсяг ще на 8%, а метанолу - наблизити до нульових викидів", - зазначили в компанії.

Перше судно планується здати у березні 2025 року. Його зафрахтує NEOT. Два інші танкери будуть здані у другій половині 2025 року та на початку 2026 року та передані у фрахт Neste.