Міністерство транспорту Філіппін розпочало консультації у зв'язку з майбутнім проведенням ТЕО щодо чотирьох проектів будівництва залізничних ліній загальною протяжністю 1024 км. Для проведення ТЕО, яке має зайняти трохи більше року, виділено 10,8 млн доларів.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Нові залізниці покликані забезпечити зручний доступ до основних точок економічного зростання країни, у тому числі до місць завантаження сільгосппродукції, туристичних зон, районів ділової активності.
Найбільшим із чотирьох проектів є спорудження лінії в північному напрямку (North Long Haul line) протяжністю 853 км. Передбачається будівництво електрифікованої ділянки Y-подібної форми від приміської залізниці на півночі Маніли.
Одне з відгалужень ділянки зв'яже майбутній термінал у Нью-Кларк-Сіті із Сан-Фернандо через місто Тарлак, розташоване за 260 км на північ від столиці країни. Ця залізниця довжиною 159 км буде на 16 км коротша за існуючу лінію колії 1067 мм.
Інше відгалуження пройде в північно-східному напрямку від Нью-Кларк-Сіті до Апаррі (провінція Кагаян) в основному трасою залізниці будівництва кінця XIX століття, що не використовується сьогодні.
Другий проект включає будівництво лінії завдовжки 100 км у напрямку з півночі на південь між містами Рохас та Ілоїло на острові Панай.
ТЕО також проведуть за проектом, що передбачає будівництво залізниці завдовжки 54 км на острові Мінданао.
У рамках четвертого проекту пропонується спорудити коротку ділянку довжиною 17 км, яка зв'яже передмістя Родрігес на північний схід від Маніли з пересадковим вузлом лінії 2 легкорейкового транспорту столиці.