Британський підрозділ німецького залізничного оператора DB Cargo UK законсервував свій парк із 24 електровозів, пояснивши прийняте рішення "поточною економічною ситуацією".

Про це пише ЦТС з посиланням на The Loadstar.

"Немає сенсу нести додаткові витрати на експлуатацію та технічне обслуговування електровозів класу 90, коли ми маємо альтернативу - дизель-електричні локомотиви класу 66", - зазначив представник DB Cargo UK.

"Всі, хто займається залізничними вантажними перевезеннями, розчаровані темпами електрифікації. Вони можуть поспівчувати DB Cargo UK, тому що, коли ціни на енергоносії зростуть, збільшаться і ставки за довгостроковими контрактами. Це означає, що залізничні оператори це відчують швидше, ніж споживачі. Якщо залізничним операторам доведеться використати електрику, їм доведеться підняти свої тарифи", - прокоментували рішення DB Cargo UK в Rail Freight Group. 

За даними The Loadstar, з 2010 по 2020 рік кількість електрифікованих залізниць у середньому по Європі збільшилася на 4%, а в Німеччині, наприклад, зростання склало всього 2%.

"Якщо електрифікація залізниці сповільниться, то економічні стимули для переходу на залізницю будуть не такими переконливими, що серйозно вплине на її привабливість. Вантажоперевезення залізничним вибирають не тільки за ціною. Для вантажовідправників це часто поєднання ціни, якості та стабільності", - додали у Rail Freight Group.