Почалася виливка бетонних конструкцій тунелю Фемарнбельта: данський підрядник проекту Femern A/S оголосив про завершення роботи з виливку перших 24 метрів майбутнього 18-кілометрового підводного тунелю, який зв'яже Данію і Німеччину по дну Балтійського моря.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Усього мають відлити 89 секцій тунелю, 79 з них є стандартними секціями завдовжки 217 метрів та вагою 73,5 тис. тонн. Кожна така секція виготовляється з дев'яти елементів завдовжки 24 метри. Таким чином, відлитий елемент - це перший із 711.

timthumb

Відлиття бетонних конструкцій здійснюється на найбільшому у світі заводі залізобетонних виробів у Рєдбихавні, побудованому Femern спеціально для потреб проекту.

Будівництво зайняло близько двох із половиною років.

Днопоглиблювальні роботи ведуться паралельно і вже наближаються до завершення. Згідно з повідомленням Femern, вони завершені вже на 90%, і компанія готується розпочати укладання тунелю вже наступного року.

Будівництво Фемарнбельтського тунелю - який стане найдовшим залізничним та автомобільним тунелем у світі - планується завершити у 2029 році.

Тунель зв'яже Редбіхаун на данському острові Лолланд і Путтгарден на півночі Німеччини.

Через тунель проходитиме автомагістраль із двома двосмуговими полотнами та залізниця із двома електрифікованими шляхами, розрахованими на рух зі швидкістю до 200 км/год.

У 2015 році загальна вартість проекту оцінювалася в 55 млрд данських крон (близько 9 млрд доларів).