Польська залізнична пасажирська компанія PKP Intercity скористалася опціоном, передбаченим контрактом 2021 року з польським виробником Newag, та дозамовила ще 5 електричних багатосистемних локомотивів Griffin E4MSP на додачу до 10 електровозів з першої партії.
Як пише ЦТС з посиланням на Railway gazette, п’ять нових локомотивів мають бути поставлені виробником в кінці 2023 - на початку 2024 рр.
Машини здатні розвивати швидкість до 200 км/год. Вони можуть працювати на мережах 3 кВ постійного струму, 15 кВ 16,7 Гц і 25 кВ, 50 Гц змінного струму.
Очікується, що локомотиви будуть задіяні на міжнародних маршрутах з Берліна до Варшави, Перемишля та Гдині та на коридорі Гдиня-Варшава-Катовіце-Богумін-Відень, а також на внутрішніх маршрутах.
Контракт вимагає, щоб електровози були сертифіковані для роботи в Німеччині, Австрії, Чехії, Словаччині та Угорщині.
Раніше повідомлялося, що на центральній польській залізничній магістралі, що з'єднує Варшаву, Краків та Катовіце, PKP Intercity планує в 2024-2025 рр. збільшити швидкість потягів з 200 до 250 км/год. Мова йде про високошвидкісні поїзди Pendolino.
"PKP Intercity готова до поїздок зі швидкістю 250 км/год. У нас 20 потягів Pendolino, які мають таку конструкційну швидкість, але ще не використовують її в Польщі. Ми плануємо закупівлю ще 32 нових потягів, які також пропонуватимуть таку швидкість. Це будуть найшвидші поїзди між містами", - зазначили в PKP Intercity.