Європейська комісія ухвалила рішення серед інших транспортних проектів у рамках програми Connecting Europe Facility (CEF) надати 928 млн євро на будівництво наступного етапу залізничної магістралі Rail Baltic в Естонії, Латвії та Литві.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Серед проектів, пов'язаних з Естонією, Європейський союз також підтримує цим рішенням модернізацію управління повітряним рухом та купівлю нового криголаму.

Естонія також отримає субсидію на будівництво зарядних станцій Віртсу та Куйвасту AS Saarte Liinid (3 млн євро).

Загалом Європейська комісія відібрала 107 проектів транспортної інфраструктури, які отримають 6,2 млрд євро допомоги з CEF.

У фінансування проекту Rail Baltic в Естонії входить будівництво основних залізничних конструкцій, цивільних будівель, під'їзних доріг та переїздів на кількох ділянках траси, наприклад, переїздів від Лооне до Алу, від кордону Хар'юського повіту до Лооні тощо. Крім того, плануються будівельні роботи на ділянці Юлеміст-Соодеваха, послуги з будівельного нагляду, а також придбання землі під головну трасу та супутні процедури.

У Латвії передбачено будівництво залізничної траси та доріг, інфраструктури проекту в районі Ризького міжнародного аеропорту, продовження будівництва Ризького центрального вокзалу та початок першого етапу будівництва депо з обслуговування інфраструктури в Єцаві, а також придбання землі та закупівля послуг з будівельного нагляду.

У Литві за допомогою отриманих із наступної угоди про фінансування коштів покриють будівництво основної ділянки траси від Каунасу до кордону з Латвією, а також придбання земель та пов'язані з цим процедури.

Разом із нещодавно затвердженим додатковим фінансуванням проект Rail Baltic отримав загалом близько 2,7 млрд євро із CEF та державного фінансування.