Між Копенгагеном і Гамбургом з 17 червня запустять поїзди на електричній тязі. Незважаючи на те, що тягова мережа є як на німецькій, так і на данській ділянках, потяги, що працюють на електричній тязі, ніколи не використовувалися в щоденних сполученнях між країнами.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Проблема полягала в необхідності змінити напругу з 25 кВ змінного струму в Данії на 15 кВ змінного струму в Німеччині. З 2007 по 2017 рік на маршруті спочатку працювали дизельні ICE TD, які були зняті через експлуатаційні проблеми, а згодом - дизельні IC3.
З 2020 року Данські залізниці вже мають у своєму парку двосистемні локомотиви Vectron, які віднедавна також можуть курсувати в Німеччині (їх замовлено 40). Однак виникла проблема з вагонами, - Talgo виконає замовлення для DSB тільки в 2024 році, оскільки іспанський виробник відстає від графіка на рік.
На початку 2023 року Данська залізниця вирішила орендувати вагони у DB для сполучення Гамбург-Копенгаген. Локомотиви Vectron і вагони з поїздів IC отримали дозвіл на міжнародне сполучення навесні та розпочнуть курсувати 17 червня.
Крім екологічного аспекту, запуск поїздів на електричній тязі означає збільшення кількості місць (наразі білети на потяги в цьому напрямку розкуповують за кілька днів до відправлення), а кількість пар сполучень між Гамбургом і Копенгагеном збільшиться з 4 до 6 на день.
Час у дорозі становитиме 5 годин. Його скоротять через рік, коли запрацюють потяги Talgo (вони зможуть рухатися зі швидкістю 200 км/год), а пізніше, у 2029 році, коли буде введено в експлуатацію підводний тунель між Німеччиною та Данією дорога між містами триватиме лише 3 години.