Tramvie Elettriche Bergamasche - оператор лінії Т1 трамвая у італійському Бергамо вибрав консорціум у складі компаній Impresa Milesi geom Sergio, GCF Generale Costruzioni Ferroviarie, Škoda Transportation та Impresa Edile Stradale Artifoni як претендента на проектування та будівництво лінії T2 трамвая, а також на постачання рухомого складу для неї.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Вартість контракту складе 176,3 млн євро.

Консорціум має завершити проектування протягом 5 місяців з моменту підписання контракту, а будівельні роботи, як очікується, розпочнуться до кінця 2023 року.

Лінія T2 трамвая довжиною 11,5 км із 19 зупинками обслуговуватиме території з населенням близько 240 тис. осіб.

Більшість лінії пройде трасою залізниці Ferrovia Elettrica di Valle Brembana (FVB), яка закрилася в 1966 році.

Техніко-економічне обґрунтування проекту лінії було виконано компанією TEB у 2018 році. Його співфінансують Міністерство інфраструктури та транспорту Італії, влада області Ломбардія, провінції Бергамо та комуни, якими пройде траса нової лінії.

Час у дорозі між кінцевими зупинками становитиме 30 хвилин.

По лінії курсуватимуть 10 трамваїв виробництва Škoda Transportation завдовжки 32 м, кожен із яких розрахований на перевезення до 239 пасажирів.

Максимальна швидкість руху становитиме 70 км/год. Для обслуговування трамваїв у комуні Соризолі збудують нове депо.

Введення лінії T2 в експлуатацію намічено на вересень 2026 року. Згідно з прогнозами, щоденний пасажиропотік у робочі дні перевищить 15 тис. чоловік за умови заповнення вагонів на 82% у години пік. Щорічний обсяг перевезень складе 4,1-4,5 млн осіб.