На латвійсько-білоруському кордоні побудували металевий тунель під залізницею. Його проклали за кілька днів, на цей час було припинено рух вантажних поїздів.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.
Наразі усередині ведуться роботи над покриттям, яке допоможе прикордонникам оперативно переміщуватися тунелем на квадроциклах та інших транспортних засобах.
Довжина тунелю - 30 м, ширина - 4,6 м, висота - 3,6 м. Конструкція із залізних пластин була виготовлена заздалегідь і доправлена залізницею. При монтуванні задіяли особливий підйомний кран.
Роботи з монтування конструкцій вели чотири доби без перерви, щоб якнайшвидше відновити вантажне залізничне сполучення Даугавпілс-Полоцьк.
У роботах брали участь вісім інженерів та понад 25 робітників.
Це одна з найфункціональніших інженерно-технічних конструкцій такого типу, заявив голова правління державного акціонерного товариства Valsts nekustamie īpašumi Ренарс Гришкевичс.
"Наша мета - створення сучасної інфраструктури, призначеної для захисту кордонів. Це означає нові інженерно-технічні рішення", - розповів він.
За словами Гришкевичса, тунель допоможе прикордонникам оперативно реагувати на все, що відбувається поблизу залізниці.