На латвійсько-білоруському кордоні побудували металевий тунель під залізницею. Його проклали за кілька днів, на цей час було припинено рух вантажних поїздів. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Наразі усередині ведуться роботи над покриттям, яке допоможе прикордонникам оперативно переміщуватися тунелем на квадроциклах та інших транспортних засобах.

Довжина тунелю - 30 м, ширина - 4,6 м, висота - 3,6 м. Конструкція із залізних пластин була виготовлена заздалегідь і доправлена залізницею. При монтуванні задіяли особливий підйомний кран.

Роботи з монтування конструкцій вели чотири доби без перерви, щоб якнайшвидше відновити вантажне залізничне сполучення Даугавпілс-Полоцьк.

У роботах брали участь вісім інженерів та понад 25 робітників.

Це одна з найфункціональніших інженерно-технічних конструкцій такого типу, заявив голова правління державного акціонерного товариства Valsts nekustamie īpašumi Ренарс Гришкевичс. 

"Наша мета - створення сучасної інфраструктури, призначеної для захисту кордонів. Це означає нові інженерно-технічні рішення",  - розповів він.

За словами Гришкевичса, тунель допоможе прикордонникам оперативно реагувати на все, що відбувається поблизу залізниці.

xdyzajn-bez-nazvanyya-49.png.pagespeed.ic.ryS7d7YuWy

xdyzajn-bez-nazvanyya-50.png.pagespeed.ic.n9ibKY1r3w

Снимок экрана 2023-05-18 154428

Снимок экрана 2023-05-18 154442

Снимок экрана 2023-05-18 154505