Maersk показав проект свого фідерного контейнеровозу місткістю 2,1 тис. TEU, який працюватиме на метанолі.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
Це перший із 19 вуглецево-нейтральних контейнеровозів, замовлених компанією.
Замовлення на будівництво судна було розміщено у 2021 році на корейській верфі Hyundai Mipo. Здача його в експлуатацію запланована на кінець цього року.
Контейнеровоз працюватиме під прапором Данії та буде задіяний на Балтиці на сервісах Sealand Europe між портами Північної Європи та Ботнічної затоки.
Довжина судна становить 172 м.
У серпні 2021 року Maersk розмістив замовлення ще на 8 суден, які працюватимуть на метанолі, цього разу місткістю 16 тис. TEU - на верфі Hyundai Heavy Industries. Пізніше компанія реалізувала опціон на ще 4 контейнеровози.
У листопаді 2022 року Maersk оголосив про замовлення ще шести 17-тисячників на метанолі. Судна будуються також на верфі HHI.
У сумі портфель замовлень контейнеровозів, які працюють на метанолі, становить 19 одиниць. Постачання 18 суден, що будуються на HHI, заплановано на 2024 та 2025 роки.