Компанія Stadler підписала рамкову угоду з італійським національним оператором пасажирських перевезень Trenitalia, що передбачає постачання протягом 4 років до 50 локомотивів EUROLIGHT Dual. Перше постачання включає 13 машин. Угода охоплює також технічне обслуговування локомотивів протягом 10 років із можливістю його продовження ще на два періоди по 5 років.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Чотирьохосні локомотиви з комбінованим приводом (живлення від контактної мережі постійного струму напругою 3 кВ та дизеля-генератора) розраховані на водіння поїздів зі швидкістю до 160 км/год, мають кузов полегшеної конструкції та осьове навантаження не більше 20 т, що дозволяє їм курсувати не тільки високозавантаженими, але й всіма другорядними лініями італійської залізничної мережі.

Локомотив обладнаний асинхронним тяговим приводом з живленням кожного тягового двигуна від індивідуального інвертора, що забезпечує високий рівень резервування та підвищує надійність.

Бортовий пристрій європейської системи керування рухом поїздів ETCS доповнено засобами підтримки національних систем локомотивної сигналізації SCMT та SCC.

Локомотиви EUROLIGHT Dual будуть використовуватися для тяги човникових пасажирських поїздів, а також як допоміжні тягові одиниці на випадок, якщо необхідно вивезти з лінії інший пасажирський рухомий склад.

Так, локомотив здатний транспортувати здвоєний високошвидкісний поїзд ETR1000 на підйомі 21% (це найбільш несприятливі умови на частини італійської мережі, що обслуговується подібними поїздами).