Оператор інфраструктури залізниць Болгарії (НКЖІ) представив проект модернізації залізничної лінії Відін-Софія, збудованої 100 років тому.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Загальна вартість проекту становить 2,3 млрд євро. У вартісному вираженні це найбільший залізничний проект Болгарії.
На даний момент підготовлено проект реконструкції ділянки Медковець-Відін поблизу кордону з Румунією. Спрямування траси дозволить скоротити протяжність лінії Відін-Софія на 14 км. Буде побудовано два тунелі завдовжки 325 і 2975 м відповідно, шість мостів загальною довжиною 564 м, а також 11 віадуків загальною довжиною 4680 м, у тому числі один завдовжки 1126 м та висотою 112 м над рівнем землі.
На електрифікованій ділянці покладуть рейки важчого типу, що з урахуванням наявності нових штучних споруд дозволить організувати рух пасажирських поїздів зі швидкістю до 160 км/год та вантажних - до 120 км/год.
Ділянка буде відповідати вимогам безпеки та надійності, що висуваються на залізницях у країнах Євросоюзу, та увійде до складу мережі транспортних коридорів TEN-T.
У рамках проекту також заплановано часткову реконструкцію двох існуючих проміжних станцій Медковець-Брусарці, Брусарці-Дибова Махала та будівництво чотирьох нових станцій. Буде виконано програмне моделювання розповсюдження випромінюваних при проході поїздів акустичних хвиль з метою розробки засобів захисту у місцях із підвищеним рівнем шуму.
Ділянку Відін-Медковець із точки зору організації будівельних робіт поділять на три. Протягом березня 2023 року очікується проведення тендерних процедур щодо вибору підрядників будівництва для перших двох ділянок.
Орієнтовна вартість реконструкції ділянки Відін-Медковець становить приблизно 613,5 млн євро, 85 % яких буде забезпечено за рахунок фонду Connecting Europe Facility.