Hapag-Lloyd підписав довгостроковий контракт із Shell Western LNG BV на постачання ЗПГ для бункерування контейнеровозів місткістю 23,5 тис. TEU, які зараз будуються на корейській верфі Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME).
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
Очікується, що перші операції з бункерування 12 суден почнуть здійснювати у другій половині цього року в порту Роттердам.
23-тисячники будуть задіяні на маршрутах Європа - Далекий Схід із заходами до портів Гамбург, Сінгапур та Шанхай. У Hapag-Lloyd розраховують, що використання ЗПГ як суднового палива знизить викиди СО2 на цих контейнеровозах на 23% порівняно з традиційним.
"Shell інвестує у низку технологій та рішень щодо декарбонізації судноплавства, у тому числі у популяризацію ЗПГ. Так, у 10 країнах світу Shell провела вже понад 1 тис. безпечних операцій із бункерування за схемою "судно-судно", - йдеться у повідомленні компанії.
Крім того, Shell і Hapag-Lloyd уклали стратегічну угоду про співпрацю, спрямовану на просування альтернативних видів палива, включаючи біометан та скраплений метан на основі водню, що дозволить скоротити парникові викиди на 65-100%.