Компанія Stadler підписала угоду з Державним університетом штату Юта (США) та інжиніринговим дослідницьким центром ASPIRE, що передбачає розробку та випробування двовагонного пасажирського поїзда з живленням від тягових акумуляторів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

За основу планується взяти контактно-акумуляторний поїзд FLIRT Akku.

У рамках проекту Stadler займеться адаптацією поїзда FLIRT Akku під інфраструктуру залізниць США та норми, що діють у цій країні.

Центр ASPIRE відповідатиме за розробку пунктів заряджання акумуляторів.

При цьому передбачається використання загальної інфраструктури для заряджання акумуляторів різних транспортних засобів - від електромобілів та електробусів до рейкового рухомого складу.

Партнери розраховують, що у разі успіху випробувань з'явиться можливість широко використовувати потяги з тяговими акумуляторами в регіональних перевезеннях, що сприятиме декарбонізації транспорту в агломерації, що примикає до Солт-Лейк-Сіті - столиці Юти.