В США на кордоні штатів Огайо і Пенсильванія біля містечка Східна Палестина (East Palestine, Ohio) 3 лютого зійшли з рейок близько 50 вагонів-цистерн поїзда, що перевозив вінілхлорид.
Як пише ЦТС з посиланням на американські ЗМІ, аварія призвела до потужної пожежі, на гасіння якої знадобилося кілька діб. Також відбувалася евакуація місцевого населення.
Залізничний оператор, що здійснював перевезення, проінформував, що поїзд складався з понад 100 вагонів, з яких у 20 перевозилися небезпечні речовини.
Через п’ять днів після аварії, 8 лютого, рятувальники вдалися до контрольованого спалювання токсичних хімікатів на місці сходження вагонів, щоб запобігти можливому ще небезпечнішому потужному вибуху.
За попередньою версією, причиною сходження поїзда стала зламана вісь у одного з вагонів.
Хоча під час аварії ніхто не загинув, інцидент призвів до обговорень можливих наслідків подібних аварій. За приблизними оцінками, 25 млн американців живуть в зоні гіпотетичного вибуху "нафтового поїзда".
На думку Рона Камінкоу, інженера Amtrak і колишнього інженера з вантажних перевезень Norfolk Southern, причиною аварії є неефективний нагляд і те, що залізнична галузь за останні роки максимально скоротила робочу силу, поставивши рекордні прибутки пріоритетом над безпекою.
За даними Міністерства транспорту США, щороку залізницею в країні перевозиться близько 4,5 млн т токсичних хімікатів, і в середньому 12 000 вагонів, що перевозять небезпечні матеріали, проходять через міста щодня.