Німецька транспортна компанія Hessische Landesbahn замовила у Siemens Mobility три 2-вагонні контактно-акумуляторні поїзди Mireo Plus B для пілотного проекту Oberwesterwaldbahn у Вестервальді.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Два маршрути у Вестервальді, зі складними підйомами та довгими ділянками без електрифікації, вимагають надзвичайно ефективних поїздів. Mireo Plus B ідеально підходить для цього завдання завдяки високій рушійній потужності.

Використання акумуляторних поїздів дозволяє істотно скоротити викиди CO2, а також знизити рівень шуму та викидів вихлопних газів у регіоні, оскільки дизель-поїзди замінюються виключно електропоїздами.

Нові поїзди курсуватимуть двома регіональними маршрутами - RB 90 (Лімбург-Ау-Зіген) і RB 29 (Лімбург-Зірсхан), причому модернізувати інфраструктуру для них не потрібно.

Маршрут RB 90 включає неелектрифіковану ділянку завдовжки 75 км із перепадом висот 350 м на лінії Oberwesterwaldbahn (OWB). Підзарядка тягових акумуляторів здійснюватиметься під час зупинки тривалістю понад 20 хв на електрифікованому шляху кінцевої станції Лімбург та під час руху електрифікованою ділянкою Ау-Зіген.

На маршруті RB 29 довжина неелектрифікованої ділянки на лінії Unterwesterwaldbahn (UWB) становить 35 км, тому тут достатньо заряджання тягових акумуляторів поїздів на станції Лімбург.

На маршрутах зі складним рельєфом запас поїзда Mireo Plus B від акумуляторів становить 80 км.