"Укрзалізниця" у 2022 році електрифікувала 82 км колій та ще 470 км реконструювала і капітально відремонтувала, пише ЦТС.

"По електрифікації - це рекордний показник за останні 10 років. У 2013-2020 роках УЗ електрифікувала в середньому лише 3 км колій на рік. Відбудували цього року теж рекордну за останні 4 роки протяжність колій", - зазначив голова правління АТ УЗ Олександр Камишін.

Крім того, залізничники відновлюють зруйновану ворогом інфраструктуру. Так, відбудовано 25 із 69 зруйнованих мостів.

"Також залізничники швидко зреагували на зміну логістики вантажів та активно працювали над розвитком інфраструктурних проєктів і прикордонних переходів на заході з країнами ЄС та на півдні з Молдовою", - зазначили в компанії.

Зокрема, відновлено дільницю Рава-Руська - Держкордон, що дозволить у перспективі організувати пряме пасажирське сполучення Львівщини з Варшавою та Любліном.

Реконструйовано "Лінію 102" - дві залізничні дільниці, що сполучають українське містечко Хирів із Перемишлем у Польщі. Це в перспективі буде найшвидший маршрут між кількома повітами польського Підкарпатського воєводства, а Україна отримає ще два додаткові переходи з Польщею, завдяки яким буде збільшено експортно-імпортний потенціал нашої держави.

Також відремонтовано та відновлено рух колією 1435 мм на дільниці Ковель-Ягодин-Держкордон протяжністю 70 км. Відновлено дільниці Рахів-Берлебаш-Держкордон і Тересва-Держкордон.

"Це додаткові маршрути між Україною та Румунією, що в майбутньому стануть третім та четвертим стиками на кордоні з Румунією - найбільш завантаженому напрямку. Також вони відкривають перспективу для міжнародних маршрутів та для нових пасажирських напрямків між Ужгородом та Івано-Франківськом і Чернівцями", - підкреслили в УЗ.

В компанії додали, що завдяки реалізованим минулого року проектам тепер є зручне сполучення з Молдовою на дільниці Березине-Басарабяска. Ця дільниця - альтернативне сполучення з дунайськими портами Рені й Ізмаїл.

photo_2023-01-27_11-34-46