Міністерство інфраструктури Польщі анонсувало постанову, яка знизить вимоги до здоров’я машиністів, дозволивши вести поїзди водіям з проблемами зору. Зміни можуть набути чинності вже з січня наступного року.
Як пише ЦТС з посиланням на Rynek kolejowy, скоріш за все, будуть допущені до роботи машиністи з максимальною корекцією, дозволеною за допомогою контактних лінз або окулярів з гіперметропією до +5 або короткозорістю до -8.
"Такі вимоги є європейським стандартом і висуваються галуззю протягом багатьох років. Законодавча пропозиція має шанс відкрити цю професію для людей з незначним порушенням зору, які користуються окулярами або контактними лінзами, що є рішенням, яке вже давно використовується в авіаційному та автомобільному транспорті", - коментує Міхал Жіємба, керуючий партнер юридичної фірми Hanton.
Інший польський експерт наголошує, що ринок, який зіткнувся з дефіцитом машиністів, давно вимагав змін у законодавстві. І це зміни, які не впливають на рівень безпеки.
Разом з тим повідомляється, що Міністерство інфраструктури Польщі поки так і не погодило проекти норм, які б дозволили управляти поїздами, що рухаються на швидкостях 140 і 160 км/год одним машиністом. В галузі наголошують на необхідності вирішення цього питання, оскільки відсутність другого машиніста часто спричиняє затримки швидкісних поїздів PKP Intercity.