Російським авіакомпаніям через півроку після введення санкцій вдалося повернути до перевезень за кордон 201 літак іноземного виробництва, у тому числі понад 150 Boeing та Airbus, вивівши їх із реєстру Бермудських островів та перереєструвавши в рф.

Як пише Комерсант, на який посилається ЦТС, разом із 150 "Суперджетами" за кордон тепер може літати близько трьох сотень літаків авіакомпаній країни-агресора.

Таким чином в рф заявляють, що змогли обійти питання подвійної реєстрації повітряних суден. Як відомо, літаки з подвійною реєстрацією не приймають майже всі доступні для російських авіакомпаній іноземні аеропорти, крім деяких країн Середньої Азії.

Зазначається, що зараз із 1289 літаків, що знаходяться в рф, 1238 - вже отримали російський код реєстрації (RA).

Нагадаємо, що 12 березня Управління цивільної авіації Бермудських островів (BCAA) призупинило сертифікати льотної придатності літаків російських авіакомпаній, зареєстрованих на Бермудах. На той момент на бермудській реєстрації перебували близько 750 літаків російських компаній.

15 червня росія отримала суттєве зауваження з безпеки польотів в рамках програми нагляду ІСАО за здійснення подвійної реєстрації повітряних суден, що були викрадені у лізингових компаній, та виконання польотів зазначеними повітряними суднами в міжнародному повітряному просторі без Сертифікатів льотної придатності.

"Це є недопустимим порушенням міжнародних вимог та стандартів і є надзвичайно великою небезпекою для життя та здоров’я людей", - прокоментував тоді міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

З 1 листопада Туреччина заборонила проліт своїм повітряним простором для російських літаків з подвійною реєстрацією.