Попереднє техніко-економічне обґрунтування щодо розширення залізничної мережі європейського стандарту на Україну і Молдову, яке готується консультативною службою JASPERS Європейського інвестиційного банку під керівництвом Директорату Єврокомісії з мобільності і транспорту, стосується саме можливості прокладання колії 1435 мм.
Як пише ЦТС, таке роз’яснення надав директор Офісу з міжнародних проєктів АТ "Укрзалізниця" Володимир Шемаєв.
Він уточнив, що експертами оцінюватиметься можливість прокладання колії стандарту 1435 мм "територією України і Молдови за умовним коридором Краків - Мостиська 2 - Львів - Вадул-Сірет - Кишинів". А для пунктів перетину кордону, що перебувають на мережі TEN-T, є окрема програма грантів Connecting Europe Facility (CEF).
Тобто, за умови реалізації проєкту, залізниця з євроколією може потенційно пройти західними регіонами України з півночі на південь.
Нагадаємо, напередодні ЦТС повідомляв, що вже відбулася перша персональна зустріч в рамках розробки попереднього ТЕО проєкту.