У Міністерстві сполучень Латвії заявили, що галузь авіації країни зацікавлена ​​у тому, щоб стійке авіаційне паливо (SAF) вироблялося саме у Латвії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Експерти авіаційної галузі під час дискусії, яку організували Міністерство транспорту та Латвійська авіаційна асоціація зазначили, що для подальшого розвитку плану потрібно єдине бачення конкретної технології, галузевого попиту та вартості проекту. 

У Латвії, як і в інших країнах світу, зелена енергія та кліматична нейтральність стають вирішальними факторами для функціонування сталої авіаційної галузі. На даний момент вже 38 провідних авіакомпаній світу зобов'язалися до 2050 досягти повної кліматичної нейтральності своєї діяльності, а 30 з них планують, що SAF, або стійке авіаційне паливо, становитиме 10% від всього палива, що використовується.

"Авіаційна промисловість значно впливає на національну економіку Латвії, тому, щоб забезпечити лідерство в країнах Балтії та конкурувати з авіаційними центрами країн Північної Європи, важливо стежити за останніми тенденціями та вести діалог з вітчизняними та зарубіжними партнерами про участь латвійських компаній у процесах досліджень та виробництва паливних технологій SAF", - заявив директор департаменту авіації Міністерства сполучень Артурс Кокарс.

Під час дискусії експерти обговорили потенційні технології виробництва SAF, які можна використовувати у Латвії, та попит у регіоні, який міг би задовольнити латвійське виробництво.

Учасники дискусії зійшлися на думці, що виробництво SAF може надати великі можливості для Латвії, тому не варто зволікати з реалізацією цієї ідеї. Представники галузі зазначили, що Латвія перспективна для невеликого заводу з виробництва SAF, оскільки попит на таке паливо найближчими роками зростатиме.