У Львові планують зробити вулиці більш безпечними та екологічно чистими. Тендер із п’яти лотів, який включає побудову велосипедної інфраструктури, удосконалення транспортного руху, покращення інфраструктури громадського транспорту та облаштування безпечних перехресть та пішохідних переходів, опубліковано на порталі закупівель GIZ.
Про це пише ЦТС з посиланням на Хмарочос.
Вартість кожного лоту складає понад 441 тис. гривень.
В описі тендеру йдеться, що місто орієнтоване на автомобілі, кількість яких стабільно зростає. Це спричиняє збільшення шкідливих викидів, зокрема, 93% забруднення повітря виникає через транспорт. Транспортні смуги набагато ширші за встановлені стандарти. Це веде до того, що дві машини можуть їхати по одній смузі в одному напрямку, до незаконного паркування чи обгону громадського транспорту.
Зазначається, що роботи проводитимуться на вулицях Любінська-Кульпарківська, Городоцька-Рудно, Варшавська-Чорновола, мікрорайонах Сихів та Рясне.
Любінська є однією з чотирисмугових вулиць з найменшим рухом, оскільки вона не з’єднана з навколишньою територією. Вулиця Кульпарківська з’єднує місто з південно-західними околицями та з об’їзною дорогою, якою їде значна частина транспорту в місто. Вулиця Виговського є однією з "з’єднуючих" ланок між радіальними вулицями.
Основні проблеми території: низький транспортний рух та висока швидкість на Любінській, недостатня кількість пішохідних переходів; перевантажена корками Кульпарківська вулиця, з значною кількістю міського та приміського громадського транспорту, який постійно затримується.
На вулиці Городоцькій діє автобусна станція "Західна", залізнична станція Скнилів розташована близько до території проєкту.
Основні проблеми території: відсутність достатньої кількості пішохідних переходів на прилеглиз вулицях; перевантажена корками Городоцька вулиця, з значною кількістю міського та приміського громадського транспорту, який постійно затримується.
Вулиця Замарстинівська сполучає місто з північно-західними околицями та об’їзною дорогою, якою їде значна частина транспорту в місто. Система вулиць О. Ковча-Винниця-Тунельна-Варшавська та Липинського-Єрошенка є "з’єднуючими" ланками між радіальними вулицями (Шевченка та Чорновола).
Основні проблеми території: недостатня кількість пішохідних переходів, на деяких ділянках відсутні тротуари на магістральних шляхах; затори на Замарстинівський роблять громадський транспорт непривабливим для мешканців околиць.
Вулиця Шевченка сполучає місто з північно-західними околицями та об’їзною дорогою, якою їде значна частина транспорту в місто. Вулиця має різні перехрестя, що спричиняє підвищену швидкість у широких місцях та затори у вузьких місцях.
Основні проблеми території: недостатня кількість пішохідних переходів, на деяких ділянках відсутні тротуари на магістральних шляхах; затори на Шевченка роблять громадський транспорт непривабливим для мешканців Рясного та околиць.
Проспект Червоної Калини є головним сполученням району Сихів з іншими частинами міста. Вздовж усього проспекту проведена трамвайна лінія, яка з’єднується на вулиці Стуса з іншими видами транспорту. Вулиця Хоткевича відділяє житловий район від ринку Шувар та парку Івана Павла ІІ вздовж річки Зубра, вулиця Скрипника – дорога до Львова з села Зубра.
Основні проблеми території: окрема трамвайна лінія по пр. Червоної Калини на вул. Стуса з’єднується з іншими видами транспорту, що спричиняє більшу кількість затримок через автомобільні аварії; автобусні та тролейбусні маршрути на пр. Червоної Калини не мають окремих смуг і часто затримуються через затори вдень; через затори на проспекті значна частина транзитного транспорту змінює напрямок і їде через житлову вулицю Хоткевича та через двори будинків, що збільшує небезпеку для місцевих жителів; транзитний транспорт з об’їзної дороги через село Зубра створює затори на житлових вулицях та дворах будинків Львова; затори на проспекті роблять громадський транспорт (крім трамваїв) непривабливим для жителів, не вистачає коротких пересадок між трамвайними та автобусними маршрутами.