У Фінляндії, в рамках проекту, запущеного влітку 2021 року з метою створення безпілотного вантажного поїзда, розпочалися випробування двовісного локомотива, підготовленого для роботи з рівнем автоматизації GoA4.
Про це пише ЦТС із посиланням на Railway Gazette.
За основу взято двовісний локомотив Otso 4, побудований в 1975 році і переобладнаний компанією Steel Wheel для живлення від тягових акумуляторних батарей і виконання маневрової роботи в безпілотному режимі.
Випробування проходять на станції, розташованій у промисловій зоні Войка в місті Коувола.
Компанія VTT розробила систему безпілотного керування локомотивом, компанія Electric Power Finland - систему керування установкою маршрутів з борту локомотива з використанням мережі радіозв'язку 5G та засоби забезпечення безпеки переїздів з моніторингом їхнього стану за допомогою радарів.
Компанія Proxion, яка є координатором проекту, відповідає за створення системи диспетчерського управління перевезеннями з використанням безпілотних локомотивів, а також бере участь у розробці програмних компонентів системи управління та забезпечення безпеки руху.
Проект має на меті організацію безпілотних вантажних перевезень на під'їзних шляхах промислових підприємств.