Хто впливає на роботу Укрзалізниці, чи зацікавені в МАУ зривати конкурс на обрання керівника аеропорту "Бориспіль", коли та які реформи очікують порти? На ці запитання дав відповідь перший заступник міністра інфраструктури Євген Кравцов.

Євгене Павловичу, Ви на посаді першого заступника міністра інфраструктури вже два місяці, які відчуття маєте з приводу темпів проведення реформ? Чи є необхідність носити корективи у строки їх впровадження, щось змінювати порівняно з першочерговим планом?

Ми поки не плануємо вносити кардинальні зміни, все залишається в запланованих строках. Будемо рухатися, як обіцяли. У нас на цьому тижні буде конференція з донорами (міжнародні організації, посольства), де презентуватимемо те, що вже зроблено за ці два місяці роботи. Також надамо плани подальших змін не в зовсім звичній формі, але більш зрозуміло - по напрямкам, галузям та періодам. Дамо розуміння по короткостроковому плану - що має бути завершено восени, взимку та наступної весни.

Системні реформи всім відомі, там зазвичай питань немає. На інформацію про те, що має відбуватися саме зараз, більший попит.

В той же час можу констатувати, що  одна з великих проблем галузі  - кадровий потенціал. Я маю на увазі не тих людей, які знають і займаються операційною поточною діяльністю, я про тих, хто має робити реформи. Тут потенціал та ресурси маленькі.
Саме тому ми задекларували необхідність створення технічного офісу. Вже оголошено конкурс на перші сім вакансій. Я сподіваюся, що в новому році офіс запрацює в повному складі.  До кінця року ми будемо приймати людей завдяки допомозі з боку Євросоюзу, сподіваємося, що до нас приєднається ЄБРР та Світовий банк.

Маємо що одне важливе питання – мотивація працівників. З працівниками держпідприємств питання вирішується простіше, воно вже зрушило з мертвої точки. Для Міністерства доводиться ще вирішувати.


Як Ви збираєтеся робити ці мотиваційні зміни? Мова йде про окремий закон з фінансування діяльності Міністерства чи закон про Держслужбу буде певним чином змінюватися?


По-перше, це питання не тільки Міністерства інфраструктури. Це питання всіх Міністерств та виконавчої гілки влади. Є певні Міністерства, де ситуація краща, у них більший рівень фінансування з Держбюджету. Є сьогодні проекти Євросоюзу. Так була виділена фінансова допомога на підтримку 4 Міністерств: Міністерства інфраструктури, Міністерства фінансів, Міністерства економіки  та Мінагрополітики.
Це має допомогти значно підняти рівень винагороди, що має втримати гарних спеціалістів у штаті відомства, як максимум - залучити нові кадри, які зараз ще потрібні.
Можу сказати, що ситуація складна. За останні місяці у нас багато заяв за власним бажанням, люди йдуть саме через питання заробітної плати. Ми сподіваємося, що найближчими місяцями ситуація вирішиться, зокрема, за допомогою Єврокомісії. Сподіваюся буде перегляд фінансування роботи держслужбовців і з боку Державного бюджету. 

Далі читайте на сайті першоджерела