Дебютний успішний вихід Укравтодору на ринок єврооблігацій — це приклад того, як лише за 2 роки конкретна галузь може вирости до рівня міжнародної конкуренції. Я радий, що зараз Дорожнє агентство нарешті асоціюється з вмінням працювати з інвестиціями та задавати тренди у державній сфері.

Ми багато в чому першопрохідці: саме ми першими скористались можливістю для формування єдиних правил гри на ринку шляхом розробки Методології закупівель Укравтодору. Наразі ми запускаємо перший в Україні антикорупційний пілот з Європейським банком реконструкції та розвитку. Випуск єврооблігацій президентської програми «Велике будівництво» — це теж новий для країни досвід.

Однак тут успіхом ми завдячуємо не лише власній ініціативі та послідовності, але й підтримці з боку урядової команди. Хочу подякувати команді Мінфіну, а саме Директору Департаменту боргової політики Поліні Яровій та Урядовому уповноваженому з питань управління державним боргом Юрію Буці. Саме з їх допомогою ми змогли пройти увесь цей шлях без помилок та з урахуванням усіх міжнародних вимог.

Запевняю, що Укравтодор — це перша ластівка Великого будівництва на зовнішніх ринках. Ми плануємо долучати до цього процесу й інші інфраструктурні галузі. Адже у підсумку, саме інвестиції в інфраструктуру створюють найефективніші точки зростання для української економіки.