Павло Руденко

Консультант ЦТС-Консалтинг
Як ефективніше запустити ринок приватної тяги в Україні Мнение

Один день після ембарго. Що далі? Мнение

Інновації, нові технічні рішення та модернізація рухомого складу – фактори зростання ефективності залізничних вантажоперевезень.

Що не так з тарифоутворенням на залізниці Мнение

Тарифи УЗ з року в рік зростають за старою методикою, а вантажна база при цьому зменшується. Що робити?

Купив причеп, а коня не маю Мнение

Про диспропорції і зниження ефективності в роботі залізниці та, що з цим робити.

Приховане та явне підвищення тарифів: ціна питання Мнение

Ефективність? – Ні, не чули Мнение

УЗ інвестувала гроші у збільшення пропускної спроможності перегону Камиш-Зоря – Волноваха. Гроші освоєно, але більше поїздів не стало.

"Паровозик, який зміг"... зміг, але ще не в нас Мнение

Поки в Україні немає видимих зрушень у розвитку відносин УЗ із компанією "General Electric" і далі меморандуму та тестування одного локомотива справа не дійшла, в Єгипті було підписано угоду про намір співробітництва між урядом та GE.

Напівзаходи: Як позначиться на ринку вантажоперевезень України заборона на роботу вагонних компаній з росії Мнение

"Укрзалізниця" запровадила заборону на перевезення всіх вантажів та порожніх вагонів для низки компаній-власників із росії. Заборона для цих компаній стосується, зокрема, і транзитних перевезень територією України.

Не в інвестиціях справа: навіщо збільшувати оборот зерновозів Мнение

Рекордний врожай зернових порушує питання про достатню кількість зерновозів на залізниці. Як уникнути дефіциту вагонів?

Днепр стал меньше "простаивать" зимой: что нам это дает Мнение

Гибкий подход к формированию навигационного периода привел к тому, что зимой 2015-2016 года Днепр "простаивал" всего 1,5 месяца. В предыдущие годы река была закрытой для судоходства в среднем около 100 дней.

Чем чреваты санкции в отношении "ПГК в Украине" Мнение

В 2014 году вагонами компании было перевезено около 1 млн тонн грузов, а это менее 0,3% всех грузоперевозок в стране.

Пять препятствий на пути к Днепру Мнение

В нынешнем году может быть принят долгожданный закон о речном транспорте и решен вопрос дноуглубления Днепра. 2015 год также вполне может стать рекордным по объему речных перевозок за последние 5 лет.

Наверх