Згідно з повідомленням ПАТ Ц-2/101 від 18 травня 2017 року, заборонено перевезення у вагонах АТ "Сбербанк Лізинг", "СГ-транс" (і низка філій), "НафтаТрансСервіс", "Перша Вантажова Компанія", "Федеральна вантажна компанія" , "Промтрансінвест", "Перша Вантажна Компанія в Україні" "Рейл 1520 Сервіс", "Агрокомплекс", "Астон Продукти Харчування Інгредієнти".

На другому місці за обсягом вантажоперевезень в Україні традиційно були перевезення у російських вагонах, що обумовлюється великими обсягами російського транзиту, а також значними обсягами торгівлі з рф. Якщо подивитися на цифри, то частка російських вагонів у вантажоперевезеннях в Україні становить близько 20% – приблизно 70 млн т у 2016р.

railcars blog  

Однак санкції торкнулися лише невеликої частини російського парку - у вагонах російських компаній, які потрапили під обмежувальні заходи в Україні, було перевезено близько 4% вантажної бази у всіх видах перевезень у 2016 році, що дорівнює 1/5 усієї вантажної бази, перевезеної у російських вагонах. У транзитних перевезеннях частка компаній, які потрапили під санкції, становить лише 16%.

Виходячи з цих даних, ситуація виглядає дуже спокійною, і значно не сколихне ринок вантажоперевезень в Україні. У якомусь вигляді поточна ситуація з вагонами нагадує ситуацію із соцмережами: ніби заборонено, але можливість використання залишається.

Тому з високою ймовірністю можна говорити про те, що ця заборона не матиме значного впливу на роботу української залізниці та обсяги вантажних перевезень, а вантажовідправники, ймовірно, почнуть використовувати парк російських компаній, які не потрапили під санкції.

Читайте также Санкционный продукт: Отразится ли запрет Яндекс на работе такси