У Міністерстві розвитку громад та територій кажуть про створення єдиної прозорої структури управління портами та перетворення державних стивідорів на сучасні корпоративні підприємства.
Як пише ЦТС, урядовці наголошують на тому, що для сталого розвитку Дунайського кластеру необхідно створити рівні умови для бізнесу та розвитку портів в регіоні, забезпечити гнучкість тарифів на перевезення, а також оптимізувати роботу підприємств державного сектору економіки. Це ліквідує бюрократичні перепони та оптимізує витрати, вважають у Мінрозвитку.
Про це йшлося під час засідання Координаційної ради з питань розвитку конкурентного середовища у морських портах, яке відбулося в міністерстві і на якому визначили нові підходи та механізми в роботі морських портів.
За інформацією заступника міністра розвитку громад та територій Андрія Кашуби, під час презентації Стратегічного плану підвищення стійкості експортних логістичних маршрутів наголошувалося на тому, що створення єдиної адміністрації Дунайського кластеру - це ключовий крок для підвищення ефективності управління та прозорості. "Ми очікуємо, що це рішення дозволить зберегти можливості перевалки до 35 млн тонн вантажів на рік у разі блокади морських портів Великої Одеси, оптимізувати адміністративні витрати, покращити логістику та зберегти понад 2 000 робочих місць у регіоні", - зазначив Кашуба.
У Мінрозвитку також кажуть про впровадження Річкової інформаційної служби та її інтеграцію в європейську систему EuRIS. У міністерстві наголошують, що це крок до повної цифровізації та безпеки судноплавства за стандартами ЄС. І зауважють, що не менш важливо розвивати сучасні портові потужності, оновлювати флот та забезпечити якісний авто- і залізничний доступ до портів.



