Більшості тролейбусам у Черкасах 30-40 років. Для них складно знайти деталі, а ще вони не розв’язують питання з інклюзією, розповів директор "Черкасиелектротрансу" Борис Марченко.
Про це пише ЦТС з посиланням на Новини Черкас.
"Усього в парку - 82 машини. Більшість - це тролейбуси, яким по 30-40 років, зокрема ЗіУ. Вони відпрацювали свій четвертий ресурс, тому що термін експлуатації тролейбуса - 12 років. Ці машини потребують капітального ремонту", - зазначив він.
Також Черкасами курсують тролейбуси ЛАЗ, "Богдан", "білоруські" тролейбуси - жовті.
Він додав, що крім проблем із деталями, старі тролейбуси не вирішують питання з інклюзією. Наприклад, тролейбуси ЛАЗ чи "білоруські", або "Богдани" - низькопідлогові, що зручні для людей з інвалідністю. Таких усього 28 одиниць. А ЗіУ для таких потреб не облаштовані.



